niedziela, 4 lutego 2018

Witajcie

Zastanawiam się od czego powinnam zacząć i patrząc już dobre ponad 10 minut w ekran monitora dochodzę do wniosku, że może na początek napiszę kilka słów o sobie.

Mam na imię Agnieszka mam 18 lat. Moją pasją są gry video zarówno te współczesne jak i retro. Ja nie jestem żadnym zawodowym graczem czy coś w tym guście. Gry traktuję jako dobrą zabawę. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie ma wiele dziewczyn, które tak interesują się grami video, ale nie przeszkadza mi to.

Pomysł na ten blog przyszedł mi dość spontanicznie. Chciałabym pisać na nim oczywiście o grach, ale w szerokim tego słowa znaczeniu - recenzje, oceny, wspominki z retro i tym podobne.
Nie traktujcie tego bloga jako coś w pełni profesjonalnego, aby na blogu nie było pusto opublikuję jeszcze dzisiaj chociaż jeden post już na temat, który chciałabym na tym blogu poruszać. (zacznę od opowiedzenia jak zaczęła się moja przygoda z grami video) Jeśli mój post spodoba ci się będzie mi miło jeśli napiszesz mi jakąś opinię w komentarzu.
Myślę, że na razie tyle słowami wstępu.

2 komentarze:

  1. rzeczywiści - wydaje się, że wśród
    dziewczyn gry nie są popularne -
    ale myślę, że to tylko złudzenie :)
    moja Córcia z koleżankami ścigają się
    w różnych grach - choć więcej kolegów
    ma niż koleżanek, to fakt, wśród graczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze uczucie płynące z tego faktu to jak dziewczyna dokopie w grze koledze :)

      Usuń