niedziela, 4 lutego 2018

Początek mojej przygody

Witajcie
To już mój drugi post na tym blogu i postanowiłam poświęcić go na opowiedzeniu jak zaczęła się moja przygoda z grami video i dlaczego się nimi interesuję.
U mnie w domu pierwszy komputer stacjonarny pojawił się w 2005 roku. (miałam wtedy 5 lat) Mimo to na komputerze nie miałam żadnych gier, ale pamiętam jak grałam w starego windowsowego sapera i zgadywałam o co w tej grze chodzi :D
Moją pierwsza gra na komputer to "Heroes of might and magic". Można tak powiedzieć, że to taki mały przełom ponieważ to była chwila jak gry zaczęły być moim hobby. Chociaż lubię gry komputerowe to muszę jednak powiedzieć, że osobiście wolę grać na konsolach. Moją pierwszą konsolą do gier było Playstation 2. Jednak z czasem zaczęłam się również cofać do poprzednich generacji i pomimo mojego wieku fascynują mnie również gry retro. Po pewnym czasie udało mi się kupić starego znanego polakom Pegasusa. (model IQ-502). Na dzień dzisiejszy w swojej kolekcji mam wszystkie konsole Playstation i Pegasusa. Chciałabym tylko podkreślić, że nie mam żadnej konsoli Xbox ponieważ nie dlatego, że nie lubię firmy Microsoft. Nie mam żadnej konsoli Xbox ponieważ prawie wszystkie gry wydawane są również na komputer, a nie dlatego, że nie lubię tego sprzętu.

Z czasem myślę, że opowiem więcej na swój temat. Podkreślam tylko, że ten blog nie będzie z jakimiś  profesjonalnymi recenzjami, ale luźnymi przemyśleniami, odczuciami i ocenami poszczególnych gier. Na razie to tyle jak na ten pościk i jestem oczywiście otwarta na wszelkie komentarze i sugestie na temat bloga czy postów.

A jak zaczęła się wasza przygoda z grami video ?

3 komentarze:

  1. Playstation2 długo służył
    memu ślubnemu - potem już
    młodsze pokolenie trochę
    jeszcze pikało na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam Playstation 1 i czasami gram ale cieżko jest znaleść gry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale jeśli masz PS3 to w sklepie Store można za 20 zł kupić niektóre gry z Playstation 1

      Usuń