wtorek, 27 marca 2018

EverWing

Aplikacja messenger skrywa w sobie wiele tajemnic i sekretów. Oprócz podstawowej funkcji komunikacji ze znajomymi za pośrednictwem Facebooka, posiada również swój mały kącik rozrywki. Aplikacja ma kilkanaście gier. Zaczynało się od zwykłej koszykówki, ale wśród nich najbardziej wartą uwagi myślę, że jest EverWing.



Generalnie w grze wcielamy się w postać wróżki, która z pomocą smoczych przyjaciół musi pokonywać małe stworki, które stoją jej na drodze. Co jakiś czas wróżka natrafia na bossa do pokonania, jak i również jest wiele wróżek do wyboru, ale wcześniej należy je jeszcze wykupić za złote monety - co więcej niektóre mają swoje zdolności specjalne. Co jest charakterystyczne dla EverWing nasza postać strzela pociskami nieustannie. Dlatego nie musimy się martwić nawet o amunicję. Jedynym ruchem jest poruszanie się w lewo i prawo w taki sposób, aby nie zostać trafionym przez co jakiś czas spadające ogniste kule.
Głównym celem myślę, że jest bicie swoich rekordów i zdobywanie jak największej liczby punków po czym dzielimy się wynikiem ze znajomymi. 
Wspomniałam o smoczych przyjaciołach...tak za otrzymane monety podczas gry możemy nabyć smocze jajko. Smok, który wykluje się z jajka może walczyć po naszej stronie. Im rzadszy smok tym silniejszy.

W EverWing znajduje się również tryb "Boss Raids" Po wciśnięciu wchodzimy na swojego rodzaju arenę, gdzie przeciwnikiem jest tylko boss, który się pojawi. W jego pokonaniu mogą pomagać także znajomi, ale niestety jest ograniczony na to czas. Warto wspomnieć również, że zarówno wróżka jak i nasze smoki za rozegraną grę otrzymują doświadczenie oraz istnieje możliwość ręcznego wykupienia ulepszonej broni. Na początku nie jest to duży koszt, ale wraz z kolejnym zakupem cena coraz bardziej rośnie.  
EverWing jest grą zręcznościową i błyskawiczną. Ośmielę się powiedzieć, że nawet nieco uzależniająca. Pomysł prostej strzelanki, w którą w łatwy sposób można zaangażować znajomych jest dla mnie jak najbardziej trafiony. Gra wciąga jak bagno, ale jedynie do czego mogłabym się przyczepić to tylko jedno życie. Wiem, że jest jedna wróżka, która oferuje jedną pomyłkę bez konsekwencji, ale generalnie nie można sobie pozwolić na żadną pomyłkę. No i oczywiście jeśli ktoś chce mieć najrzadszego smoka to najczęściej trzeba po prostu za to zapłacić. Chyba, że ktoś lubi oglądać dużo reklam ;) 

Dlatego polecam grę dla wszystkich posiadaczy aplikacji messenger. Jeśli ktoś ma chwilę wolną to EverWing będzie dobrą zabawą.
Mój osobisty rekord to 1642 punkty. Ktoś ma lepszy? Pochwalcie się! :)


11 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam o tym. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa gry na mesengerze! O tym jeszcze nie słyszałam 👍

    Przypomina mi to taką starą jak świat grę Legend of Mana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi też trochę przypomina. Tak jak powiedziałam messenger skrywa wiele tajemnic :D

      Usuń
  3. W sumie jest to dla mnie totalna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany nie wiedziałam, że wiele osób nie zna wszystkich funkcji messengera :D

      Usuń
  4. Nie mialam pojecia, ze w komunikatorze sa gry :) w sumie i tak mnie taka zabawa nie kreci, ale warto wiedziec jakby byla potrzeba zajac czyms dziecko 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wróżki i wszelkie skrzydlate stworzonka :) Myśle że przyjemna gierka do zajęcia czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem bardzo grywalna. Prosta a zarazem pomysłowa :)

      Usuń
  6. Nie gram w gry. Szkoda mi na to czasu.

    OdpowiedzUsuń