niedziela, 25 marca 2018

Slither.io [Android, iOS, przeglądarka]

Slither.io to kolejna prosta i ogólnie dostępna za darmo gierka stworzona przez twórców Agar.io. Tą gierką zajmowałam się już w tym poście. Mimo iż Slither.io inspiruje się pożerającymi się kulkami, to jednak jest na swój sposób dość oryginalna i pomysłowa, ale i 10 razy bardziej denerwująca. Chyba już po 15 minutach gry każdy kto ruszy węże boleśnie dowie się dlaczego. Link do Slither.io: Gra



Mówiąc o Slither.io ogólnikowo to po raz kolejny przykro, że nie dodano żadnej nawet najcichszej muzyki. Grafika została znacznie poprawiona co jest na plus, ale przez to potrzebny jest szybszy internet niż w Agar.io. Tym razem nie wcielamy się w kulki a w wężyki ze słodziutkimi oczkami. Cały motyw polega na tym, że zbieramy naszym wężem świecące punkciki na mapie. Sprawia to, że stajemy się coraz dłużsi. Gra nie ma określonego celu, ale na pewno każdy z satysfakcją chciałby spojrzeć na ranking i zobaczyć tam swój nick na w pierwszej dziesiątce. Tak jak mi się udało z czego jestem bardzo dumna mimo, że to nie jest jakiś rekord świata. (wiki345)

Co różni Slither.io od Agar.io?

Po pierwsze wraz z rosnącą długością tempo poruszania nie zmienia się. Oprócz te w każdej chwili za kliknięciem myszki można włączyć przyśpieszenie, które czerpie swoją moc z zebranych wcześniej punktów. Po drugie w trakcie gry zdobyte punkty nie "uciekają" same z siebie, tylko przyśpieszenie je zużywa. Największą jednak zmianą jest to, że nigdy nie można czuć się względnie "bezpiecznie", będąc największym wężem na mapie nawet najmniejszy gracz jeśli wejdzie  nam w drogę kończy to się natychmiastową śmiercią. Ciekawym dodatkiem jest dodanie do gry różny kolorów i wyglądów węża. Jest ich naprawdę wiele do wyboru. Co jest jeszcze ważne ze Slither.io zniknął co-op. W Agar.io klikając klawisz "w" można było wysłać część swoich punków do innego gracza. W wężach nie ma takiej opcji i trzeba grać samemu.

Wersja mobilna:

Podobnie jak Agar.io Slither.io jest dostępne na iOS i Androida. Rodzaj rozgrywki jest ten sam, ale w o wiele gorszej wersji. Niestety, ale wiele pozytywnego nie mogę tutaj powiedzieć. Gra na telefonie nie dość, że ma beznadziejne sterowanie to była nie raz i nie dwa nieuczciwa kręcąc się w przeciwnym kierunku. Potem pole widzenia nie przestawało dawać o sobie znać. Jest zdecydowanie za małe. Przy uruchomieniu przyśpieszenia potrafiłam władować się w kogoś nie zauważając kiedy. Dlatego przez to nie mogę polecić tej gry na telefony, ponieważ jest jeszcze bardziej frustrująca i denerwująca niż Agar.io.

Nie zapomnijcie pochwalić się wynikami :)

34 komentarze:

  1. Ja wolę jednak poczytać książkę :) Ale dobrze, że zainteresowani mogą dowiedzieć się o różnych, dostępnych grach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało czytam książek chociaż czasami zdarza mi się. Blogów o książkach jest bardzo dużo. Chciałabym zrobić coś oryginalnego więc postanowiłam pisać o grach :)

      Usuń
  2. Przypominają się czasy nokii 3310 , to była rozgrywka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się przypomniały czasy, gdy pykałam w "węża" na starej Nokii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Slither.io przywołuje takie wspomnienia :)

      Usuń
  4. Monika Bnanaś25 marca 2018 12:07

    Ja dopiero ostatnio przekonałam się, że gry to nie tylko strata czasu. Wprawdzie z gierek na telefon nie korzystam i raczej nie zamierzam, ale niektóre gry RPG są całkiem fajne i czasami relaksuje się, grając :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że przekonałaś się do gier. Myślę, że czekają na Ciebie długie godziny zabawy :)

      Usuń
  5. Lubię sobie czasem pograć :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, bo ja zupełnie nie znam się na grach, a w ten sposób dowiem się czy to coś dla mnie😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeny kiedyś ta gierka tylko w wersji mniej nowoczesnej była pożeraczem czasu, uwielbiałam!!!:) Pozdrawiam! :) www.milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie te węże - za dzieciaka się w takie grało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się przypomniała jeszcze ta piłeczka co się nią grało, kiedyś to były zwykłe gry, a teraz wymyślają najróżniejsze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak Slither.io jest prostą gierką w przeglądarce.

      Usuń
  10. Fajny post, kiedyś gralam w podobną grę i nawet mnie wciągneła :D chociaż ja wole się nie zagłębiać za bardzo w gry bo są strasznym pochłaniaczem czasu ;) przynajmniej w moim wypadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale jeśli nie ma się nic do roboty to gry są świetną zabawą :)

      Usuń
  11. Chyba zacznę grace w gry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeka mnie kilka wizyt u lekarza, będzie w co grać czekając w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej - w końcu gry to pożeracz czasu :) PS. Zdrówka życzę.

      Usuń
  13. Grałam w to kiedyś na komputerze ;d haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda jak Snake z Nokii 3310 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie gierki na szybki relaks, choć z tego co opisujesz to można z nerwów tel rozwalić :D Generalnie wąż ze słynnych nokii w nowszym wcieleniu. ojjj zagrywało się w to kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stary, dobry Snake :) Och, jakie biłam rekordy swego czasu, gdy w to grałam na Nokii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, zupełnie jak Snake :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanką gier. :) Wolę inne rozrywki np. książki czy rysowanie. Jednak wszystkim fanom gier życzę dużo przyjemności w graniu i dobrych wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo pierwsze słyszę i widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta gra pojawiła mi się w reklamach na mój telefon ;) Nie skorzystałam jednak z okazji, by ściągnąć i w nią zagrać ;)

    OdpowiedzUsuń