niedziela, 15 kwietnia 2018

Angry Birds 2

[Android, iOS]
Ostatnio nie piszę na blogu tak często jak zwykle przez awarię komputera, ale za to mój telefon ma teraz urwanie głowy, gdyż poszukuję co rusz ciekawych gierek. Ostatnio zagrywałam się w Angry Birds a teraz postanowiłam po długim czasie kolejny raz ruszyć cześć 2.



Po raz kolejny wcielamy się w wściekłe ptaki, które muszą odzyskać swoje jajka skradzione przez złe zielone świnie. Ta na pozór zwykła gierka waży aż 140Mb więc polecam pobierać wyłącznie przez WiFi. (No chyba że ktoś ma duży pakiet internetowy) Jakie są różnice pomiędzy jedynką a dwójką? Mechanika gry nie została znacząco zmieniona. Nadal za pomocą procy strzelamy ptakami w świnie. Jedyną acz kolwiek dużą różnicą jest możliwość wybrania kolejności w jakiej chcemy strzelać. Tak jak w poprzedniej części poszczególne ptaki mają swoje inne zdolności specjalne, ale w Angry Birds 1 pociski były ułożone w odpowiedniej konfiguracji, której nie można było zmienić. Co więcej za zdobywane punkty (za niszczenie różnych przedmiotów) można otrzymać kolejną kartę z ptakiem czyli otrzymujemy możliwość jeszcze jednego strzału.


Zmieniła się oczywiście grafika, która dla mnie jest po prostu prześliczna. W tej kwestii jest to ogromny rozwój względem poprzedniczki. Ponad to wydaje mi się że poziom trudności został bardzo obniżony. Jest to chyba spowodowane inną fizyką panującą w grze. Ścieżka dźwiękowa jest inna, ale czy lepsza? Jest tak samo świetna jak w pierwszej części i nie mam co się w tej kwestii czepiać.
Menu główne również się bardzo zmieniło. Nie ma już żadnej rozpiski różnych rozdziałów tak jak w Angry Birds 1, ale poziomy są poukładane pokolei na poszczególnych wyspach.


Znowu mi szkoda, że nie zachował mi się postęp w grze, ale trudno jeśli muszę to przejdę każdy poziom jeszcze raz.

Na ten czas jak piszę to - jestem już na poziomie 53 i ani razu nie zdobyłam mniej niż 3 gwiazdki. To bardzo pokazuje jak Angry Birds 2 jest prosty do przejścia. Z tego powodu najbardziej polecam aplikacje dla najmłodszych. Gra jest prosta, ale zmusza do myślenia.

A wy przeszliście już całą grę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz