czwartek, 5 kwietnia 2018

Spyro Reignited Trilogy

Dzisiaj a dokładnie 3 godziny temu po prostu oszalałam. Chociaż nie zdarza mi się to często a prawdę mówiąc nigdy to właśnie po prostu oszalałam, ale z radości. Powód mojego szaleństwa? Moje oczy na oficjalnym kanale PlayStation na YouTube zobaczyły trailer przygotowywanej trylogii Spyro na PlayStation 4 przez studio Activision. Zobaczcie sami:



Osobiście nie za bardzo lubię zajmować się zapowiedziami zwłaszcza na blogu, ale ten trailer jest dla mnie krótko mówiąc wyjątkowy. Na całej serii Spyro wychowałam się i stąd moja radość. Miałam na ten dzień zaplanowany inny temat, ale z tego wszystkiego postanowiłam zmienić plan.

Cóż mogę powiedzieć. Jestem tak szczęśliwa, że ciężko jest mi usiedzieć w miejscu. Pokazane fragmenty robią ogromne wrażenie wizualne. Zresztą sama nawet nie wiem dlaczego jestem tak zaskoczona zwłaszcza, że po ogromnym sukcesie Crash Bandicoot N Sane Trilogy mogłam się spodziewać, że przyjdzie pora na Spyro. Jak zostało w zapowiedzi pokazane możemy spodziewać się trzech pierwszych części cyklu czyli:
  • Spyro the Dragon
  • Spyro 2 Ripto's Rage
  • Spyro 3 Year of the Dragon
Szczerze mówiąc to nie mogę się już doczekać żeby kolejny raz spalić ogniem kilka natrętnych tyłków.

Mam ogromne nadzieje co do tego tytułu zwłaszcza, że po dzisiejszym dniu to ze wszystkich gier wyczekuję właśnie Spyro, ale liczę na to, że nie zawiodę się. Zaskoczyło mnie również, że data premiery nie jest tak odległa. Spodziewałam się raczej końca roku, ale wrzesień...cóż nie jest tak źle.

A co wy myślicie o zapowiedzi trylogii Spyro?

5 komentarzy:

  1. Odgrzewane gówno z podbitą grafiką za "czysta" złotych, a jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to było "gównem" to po co mieliby to robić. Ja jestem zachwycona, ale cóż kwestia gustu :)

      Usuń
  2. Sztosikowa gra , smoczki i wgl <3 lubie takie gry „przygodowe” a ta nawet mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie nie grałem w Spyro za młodu, ale kilka miesięcy spróbowałem i pokochałem przygody fioletowego smoka, więc uśmiechnąłem się na zapowiedź remasterów (które do tego mają fajnie wyglądać). Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie platformówki 3D są jak filmy animowane Dreamworks, czy tam innego Pixara wśród gier i dlatego je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tym ziarnko prawdy, że kolorowe i ładne gry wyglądają jak filmy animowane, ale dla mnie to jest jak najbardziej na plus :)

      Usuń