wtorek, 5 czerwca 2018

E3 2018

Mamy upragniony czerwiec. To oznacza początek lata, urlopów, wakacji i oczywiście nadejście największej konferencji prasowej w całej branży gier video. Powiem szczerze, że tak jak w sumie większość wprost nie mogę się doczekać. Niestety, ale dla mnie to oznacza, że muszę kupić pełen zapas energetyków i kawy w sklepie. Nie wiem też czego mogę się w tym roku spodziewać, ale oczekiwania i nadzieje mam naprawdę duże w tym temacie. Ponieważ do E3 pozostał tydzień postanowiłam zamieścić dokładnie terminy konferencji i gdzie dokładnie każdą będzie można obejrzeć.
Całe wydarzenie zaczyna się już 9 czerwca. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla E3 wyjątkowy zwłaszcza dlatego, że czekam na aż 9 konferencji w ciągu 4 dni. Więc będzie co oglądać!




Terminy:

9 czerwca (sobota):


  • Electronic Arts – od godz. 20:00



10 czerwca (niedziela):

  • Microsoft - od godz. 22:00


11 czerwca (poniedziałek):

  • Bethesda - od godz. 3:30



  • Square Enix - od godz. 19:00 



  • Ubisoft - od godz. 22:00


  • Devolver Digital - od godz. 5:00

12 czerwca (wtorek):


  • PC Gaming Show - od godz. 00:00



  • Sony Interactive Entertainment - od godz. 3:00


  • Nintendo - od godz. 18:00

Jakie mam oczekiwania, nadzieje? Będąc szczera nie mam żadnych, ale liczę na to, że nie jedna rzecz mnie zaskoczy.

A jakie wy macie oczekiwania co do E3 2018?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz