czwartek, 22 lutego 2018

Agar.io [PC i wersja mobilna]

Agar.io prosta gierka dostępna dla każdego na stronie internetowej czy w formie darmowej aplikacji na telefon miała swoje chwile gdy była bardzo modna i popularna głównie dzięki youtuberom, którzy zdecydowali się nagrywać po kilka odcinków z tej gierki. Mimo, że minęło już trochę czasu ja czasami lubię wrócić do Agar.io chociaż na chwilę np. na lekcji informatyki jeśli zdążę zrobić pracę wcześniej. Tak wiem jestem nie dobra, bo na lekcji w szkole gram w Agar.io :)




Rozgrywka

Agar.io jest bardzo prostą gierką sieciową bez żadnej fabuły. W grze po wpisaniu swojego nicku i wciśnięciu start pojawiamy się na planszy jako mała kuleczka. Naszym zadaniem jest sprawić aby nasza kuleczka była jak największa a najlepiej aby była największa na całym serwerze. Na początku musimy pożerać najmniejsze kropki po to by mieć chociaż minimalną liczbę punktów, która jest niezbędna do uzyskania umiejętności pożerania innych graczy z tego samego serwera. Wraz z coraz większą ilością punktów nasza kulka rośnie, ale i staje się coraz wolniejsza. Klikając klawisz "w" można przekazywać swoje punkty innym graczom, natomiast wciskając spację jeśli jesteśmy już wystarczająco duzi to możemy rozdzielić się na dwie części najlepiej pożerając innego gracza. Kiedy gra się kończy? Cóż w Agar.io nie da się wygrać - rozgrywka trwa tak długo aż nie zginiemy. Nawet jak się jest numerem 1 w rankingu to jedyne co możemy zrobić to utrzymać swoją pozycję jak najdłużej. Na mapie pojawiają się losowo średniej wielkości punkty, które są ostrzami. Poświęcając nieco swoich punktów można popchnąć ostrza w stronę ogromnego gracza i porozdzielać go na małe części, które z łatwością można zjeść.


O Agar.io można powiedzieć, że jest bardzo emocjonującą gierką. Dzięki temu, że jest prosta to nie wymaga nie wiadomo jakiego internetu, aby działała płynnie i bezproblemowo. Wiele osób też twierdziło, że jest dość uzależniająca. Jest w tym odrobinę prawdy. Zwłaszcza jeśli idzie nam dobrze i mamy ponad 1000 punktów to nie ma takiej siły aby bezboleśnie oderwać się od komputera, ponieważ niestety gra jest sieciowa więc nie ma mowy o zapisie. Dosyć istotną wadą jest to, że w tle nie ma jakiejkolwiek muzyki i jak przysiadam do Agar.io chociażby w domu to muszę sama sobie coś włączyć. W trakcie mojej przygody z Agar.io udało mi się zdobyć samodzielnie około 6 tys. punktów. Zabawne jest to, że za pomocą przekazywania sobie punków można znaleźć sobie sojusznika, z którym można połączyć siły. Najgorsze jest jednak to jak szukając sprzymierzeńca trafiamy na osobę, która w pewnym momencie zabawy postanawia nas zdradzić i zeżreć w całości. Miałam taką sytuację nie raz i nie dwa, ale zawsze potem zaczynałam nową grę zbierałam punkty i szukałam kulki z tym samym nickiem w jednym celu - zemsta!

Agar.io - wersja mobilna

Z tego co wiem to Agar.io jest dostępne na iOS i androida. Więc wystarczy wpisać w wyszukiwarkę w oficjalnym sklepie i można za darmo pobrać aplikację. Grałam w Agar.io na androidzie i nie mam jakiś uwag co do gry. Graficznie wygląda prawie tak samo jak na komputerze, również niestety nie ma żadnej muzyki w tle, ale jeśli miałabym wspomnieć jakąś większą wadę to jest to sterowanie połączone z polem widzenia. Ten problem jest bardzo denerwujący zwłaszcza na początku rozgrywki. Kulka, którą steruje jest mała i przez to szybka, pole widzenia gracza jest zdecydowanie za małe bo gdy jestem rozpędzona mogę za późno zareagować i przez to wpaść na kogoś innego. Dlatego naprawdę nie polecam wersji na telefon, bo gra naprawdę potrafi być bardzo frustrująca głównie ze względu na wspomniane przeze mnie sterowanie.

A wy ile mieliście najwięcej punktów w Agar.io?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz