sobota, 10 marca 2018

Szczur - zwiastun

Mam w sobie dzisiaj mnóstwo energii dlatego postanowiłam ją wykorzystać i zrobić post inny niż pozostałe, ponieważ wcześniej nie zajmowałam się na tym blogu analizą zapowiedzi samych gier, ale głównie recenzjami i opisami. Zdecydowałam jednak, że spróbuje wypowiedzieć się nieco na temat trailera zwłaszcza dlatego, że Szczur jest produkcją dość nietypową i nazywaną "od graczy dla graczy".






Od graczy dla graczy wzięło się nie bez powodu. Otóż Szczur został zapoczątkowany przez znanego youtubera Tomasza Działowego znanego jako "Gimper". Na początku gra była tworzona na transmisjach na żywo a na decyzje podejmowane przez Gimpera wpływali bezpośrednio widzowie. Uważam, że to naprawdę świetna inicjatywa Tomasza, za którą chciałabym osobiście podziękować. Z początku spodziewałam się czegoś małego bez fajerwerków, ale jak widać pomyliłam się. Przygotowany zwiastun prezentuje się bardzo profesjonalnie i wygląda, że zapowiada się dosyć obiecująco.
Jeśli chodzi o grafikę i ogólny klimat samej zapowiedzi to nie mogę oprzeć się wrażeniu, że inspiracją w jakimś stopniu mógł być "Darkest Dungeon". Co nie jest złe. bo gra była naprawdę świetna, ale trudna jakby nie patrzeć. Sam zwiastun niewiele zdradza na temat fabuły co tylko podkręca bardziej moją ciekawość. Jedynie co mogłabym powiedzieć złego to o ścieżce dźwiękowej. Chociaż na początku jest w porządku to później czuję jakby muzyka atakowała mnie próbując przekazać coś niesamowitego, ale na ekranie nie dzieje się nic specjalnego.
Co jest dosyć ważne jak na koniec wspomina sam Gimper, że wciąż trwają poszukiwania załogi do dalszych prac nad grą. Dlatego jeśli ktoś zajmuje się czymkolwiek co może się przydać to jak najbardziej może się zgłosić na pod wskazany e-mail.
Nie ukrywam, że mam ogromne nadzieje co do tego tytułu i gdy się pojawi będę mogła z przyjemnością ograć dobrze zrecenzować.

A jak wy oceniacie zwiastun Szczura ?

2 komentarze: