sobota, 31 marca 2018

To jesteś Ty! - PlayLink

Ty czyli kto? To zdanie idealnie opisuje tą grę z cyklu PlayLink na PlayStation 4. Cała seria PlayLink jest moim zdaniem fantastycznym pomysłem na nawet nie drogie gry, które idealnie nadają się na spotkanie ze znajomymi czy na jakąś nie dużą imprezę.


Cała filozofia PlayLink polega na tym, że do wspólnej zabawy nie potrzebne są żadne kontrolery a  wiadomo przecież, że oryginalne pady nie są tanie. Wystarczą jedynie telefony z systemem android lub iOS. Po uruchomieniu gry na konsoli na telefony wszystkich uczestników zabawy należy pobrać specjalną darmową aplikację. Na każdą grę cyklu PlayLink potrzebna jest inna aplikacja, ale wszystkie są darmowe. Po pobraniu uruchamiamy je i łączymy telefony z konsolą. Nie powinno być przy tym problemów, ponieważ naprawdę nie jest to trudne. 

To jesteś Ty jest dla mnie dość ciekawą gierką na zabawę ze znajomymi, bo w pewnym sensie pozwala na poznanie siebie nawzajem. Cała gra składa się z pewnej puli pytań i zadań do wykonania. Z góry muszę powiedzieć, że gra nie posiada trybu Single Player. Minimalna ilość graczy to dwie osoby. Podczas całej zabawy towarzyszy nam sympatyczny lektor, który prowadzi całą rozgrywkę. Akcja dzieje się w różnych miejscach. Na przykład w starym domu (tematyka Halloween), na dzikim zachodzie i tak dalej.


Mi ta gra przyniosła wiele godzin wspaniałej zabawy, ale po kilku dniach niestety pytania i zadania zaczęły się powtarzać i w pewnym sensie zabawa się skończyła. Natomiast lektora muszę pochwalić, bo w porównaniu z opisywanym przeze mnie niedawno "Księdze Czarów" to lektor w To Jesteś Ty jest znacznie lepszy i mniej drażniący po jakimś czasie. Gra nie jest droga co jest jej ogromną zaletą, a mówiąc nie droga mam na myśli, że jest wręcz za grosze. Jeśli ktoś w internecie dobrze poszuka to znajdzie wersję cyfrową chociażby na allegro już za 20 zł. 

Dlatego pomimo tego, że gra nie jest długa to jest w naprawdę dobrej cenie i jeśli ktoś organizuje jakieś spotkanie ze znajomymi czy chociażby jakąś imprezę to mogę polecić ten tytuł jak najbardziej. Gra jest zabawna, śmieszna i ciężko jest się przy niej nudzić. Grafika czy ścieżka dźwiękowa może i nie powala, ale chyba tak naprawdę to nigdy nie miała. 

Cała seria PlayLink jest dobrym pomysłem zaproponowanym przez Sony, który podoba mi się najbardziej. Myślę, że w przyszłości na blogu opiszę i pozostałe gry z tego cyklu, bo każda z nich jest na swój sposób ciekawa.

A co wy myślicie o pomyśle PlayLink?

13 komentarzy:

  1. Gry to super pomysł na spotkanie ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie gram w gry i zawsze starałam się żeby nie dać się wciągnąć w granie :) A Karo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię gier plansziwych. Wiem że to super możliwość na spędzanie czasu że znajomymi ale zawsze mnie to nudziło. Mam za to fajne gry na Kinekta i o wiele bardziej mnie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grałam na Kinekcie, ale z jakiegoś powodu bardziej w mój gust trafiły świecące kulki z PlayStation Move :)

      Usuń
  4. Serio ciekawy pomysł z tą grą! Trzeba spróbować przy najbliższej okazji. Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam zdania bo się na tym kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakiego rodzaju są to pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej grze chodzi o poznanie drugiej osoby. Są to pytania np. Co by zrobiła (imię koleżanki lub kolegi) w takiej sytuacji? Odpowiadają obie strony i sprawdzamy czy nasz wybór jest różny czy taki sam.

      Usuń
  7. Fanką gier nigdy nie byłam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W więcej osób byłoby super pograć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zbierze się odpowiednie towarzystwo, to taka gra staje się wciągającym relaksem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam jej muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń